Opakování je sice matka moudrosti, ale tentokrát je to trochu o něčem jiném. Opakování nebo-li Replay se zalíbilo jednomu mladému italovi, když sledoval Světový pohár ve fotbale a mohl si opakovaně vychutnat momenty zápasu.
Vše začalo navrhováním triček v ležérním stylu, po té originálně střiženými jeansy nebo boty až po dnešní oblečení pro děti. Zakladatel značky Replay Claudio Buziol zemřel náhle v roce 2005. Jeho jméno stále nese nadace sídlící v Benátkách, která podporuje mladé umělce všech možných zaměření, aby mohli jít, tak jako Claudio Buziol za svým snem a ukázat světu, co umějí.
Bohužel i pro značku Replay platí stejné negativum jako pro další italské značky, a to padělání. Proto doporučuji, pokud se rozhodnete nakupovat tuto značku, zvolte raději kamenné obchody. Další výhodou tohoto nakupování je určitě možnost ověřit si velikost. (U dětí počítejte raději s větší velikosti, ale i cenou). A že si tuto značku nemůžete dovolit? Zkuste třeba mimibazar.
My s Matyldou jsme oblíbené jeansy vyměnily za šaty. Zamilovala jsem se do nich hned, co vyšla kolekce Jaro/Léto 2016. Co je na nich tak zvláštního? Abych pravdu řekla, tak nic extra. Jsou pohodlné, rošťácké, takže na léto úplně ideální.
Žádné komentáře:
Okomentovat